Pages

duminică, 2 ianuarie 2011

Serban Huidu



Banuiesc că cu toții ați auzit ce i s-a întamplat lui Șerban Huidu , ce a pățit la schi . Nu vreau să fiu un om rău , să-l mai critic și eu.. Am ințeles din presă , ca s-a făcut mai bine , a inceput să vorbească cu familia , să se ridice din pat și să mănânce . Din partea mea Șerban are tot respectul ca și om de radio și televiziune.. pentru că mereu mă face sa fiu cu zâmbetul pe buze... sa zâmbesc.. , Din partea mea are toate urările de bine.. Îi doresc multă sănătate... sa se facă cât mai repede bine , să îmi aducă iar zâmbetul pe buze.. Am înțeles că familia lui a mai avut parte de necazuri anul trecut , fratele lui avut parte de un accident și soția lui s-a accidentat tot la schi... Sănatate multă Șerban !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate