Pages

luni, 3 ianuarie 2011

2011 a sosit si de bani el ne-a golit !


Probabil că majoritatea știți deja , sau sunteți obișnuiți cu scumpirile anuale , care ne " incântă " an de an când ne e mai dragă lumea . Ei bine anul acesta " minunata " noastră conducere că altfel nu le pot spune.. s-au gandit să ne mai scumpească benzina ( din nou ) , nu că pană acuma nu era destul de scumpă.. dar frate deja s-a ajuns la 5 lei / l ... Eu vă spun sincer , știu că nu am mașină , știu ca nu am de plătit taxe și impozite... dar spre deosebire de cretinii ăștia care ne conduc eu ma pun și în pielea altor oameni , mă pun in pielea a milioane de români... care fie ei amărâți , saraci sau bogați cum sunt ei.. iși duc traiul , iși câștigă painea cum pot... fie că dau în cap la cineva ca să o puna pe masă sau nu.. Și pentru că scumpirea carburanților nu a fost de ajuns.. a mai sosit și noua taxă de înmatriculare care e destul cam mare deja... da măi oameni buni ??? ( ma adresez conducerii acestei iubite țări ) voi nu vedeți , sunteți orbi ? Salariile sunt din ce în ce mai mici , de la an la an și voi trageți pielea de pe noi din ce în ce mai tare . Oameni buni ar trebui să facem ceva sincer.. pentru ca nu se mai poate așa , ar trebui să ieșim in stradă . Dacă cumva s-ar isca din nou o revoluție eu m-aș băga în stradă daca mi-ar da cineva o armă în mână . Macar știu că am incercat să fac un bine acestei țări .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate