Pages

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Parazitii in efect !


Nu știu dacă mă credeți dar aseară am vazut cel mai frumos concert din viața mea... Cel al celor de la PARAZIȚII... nu a fost piesa pe care sa nu o fredonez :) , le știam pe de rost pe toate.. S-au meritat 3 ore de stat in picioare... de suportat dureri de genunchi și atâta înghesuială. Pur și simplu am fost in extaz.. Incă de acasă mi-am propus să nu ratez acest moment și să-mi fac o poză cu cel puțin un membru din trupă și ce credeți ? AM reușit ! din păcate i-am gasit doar pe Ombladon și pe Freaka , Cheloo plecase mai repede. Mai jos aveți câteva clipuri filmate de mine in timpul concertului , pe fundal s-ar putea sa mai auziți și vocea unui om fericit ( adică eu ) care cânta una-n-truna fără oprire... :) . Vă doresc vizionare plăcută .







INTRO FDD ! :







Din Coltul Blocului :




Tango la rece :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate