Pages

miercuri, 7 iulie 2010

Tăţ Dumnecat Umbrella Rihanna :))

Revin din nou dupa o absenta bine cunoscuta si indelungata.. de pe micul meu blog cu un nou skin , intr-o zi ploioasa ... de vara.. se facea ca ploua afara si eu fredonam ( o sa ma credeti nebun , stiu ) It's raining raining , oh baby it's raining =)) , mda celebra piesa de la Rihanna Umbrelutza :)) , tzucaoar tatutza :)) . Buuun si asa mi-a venit ideea sa fac un nou post sugerat de o amica foarte bune de a mea... nu dau nume ( Adriana ) :)) , in toata aceasta absenta multe mi s-au mai intamplat , mi-am lasat si par mare , m-am ras in cap... ( pacat ca nu va pot arata niste poze ) , am terminat inca un an " chinuit " de scoala , ca scoala ca la liceu 5 nu-i niciunde frate.. Traiasca-le familionu B-) , si iata ca am ajuns si in bine-meritata vacanta de vara.. care inca eu o astept.. Peste aprox 1 luna o sa plec pe Transfagarasan si sper sa revin cu poze de acolo , ca " sa va fac in ciuda " sa vedeti si voi :) , deabia astept sa traiesc adrenalina care e cand urci Transfagarasanu , mi-am propus chiar sa ma si urc pe munte anu' asta sus la balea Lac... parca numar zilele cate mai sunt pana atunci cand o sa ma duc , nu mai am rabdare , parca sunt un pusti nerabdator dupa o ciocolata mica...

Va doresc o zi buna tuturor , si sa ne vedem la cat mai multe postari ! Sanatate MAXIMA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate