Pages

joi, 11 februarie 2010

In sfarsit..

In sfarsit zilele astea am vazut si eu filmul AVATAR cel despre care se zice ca ar fi cel mai scump film din lume si care are atatia fani :) . Parerea mea : DA , merita cel mai scump film din lume , merita toate premiile care le-a luat deoarece te prinde prea bine in suspans si filmul e no comment.. in sensul bun :) , doar cuvinte de lauda.. totusi raman dezamagit pentru ca nu am putut sa il vad 3D deoarece nu avem ( inca ) un cinema 3D in BAIA MARE si pe vremea asta cum sunt drumurile am zis ca nu merita sa platesti la drum sa mergi cu gasca pana in Cluj deoarece drumul este foarte prost si platesti mai mult reparatul masinii la atatea gropi decat biletul sau benzina pana in Cluj .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate